Mail: office@cciat.ro Fax: (+40) 256 706 211 Telefoane: P-ța Victoriei: (+40) 256 490 771 Blv Eroilor de la Tisa: (+40) 256 490 772

Proiecte | ECOTECH | GRATUIT! Curs MARKETING DIGITAL
 

     

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș



    Program de Instruire Profesională

    MARKETING DIGITAL


    Descoperă oportunitatea unui CURS GRATUIT!


    Cursul  de Marketing Digital se adresează unui public variat, inclusiv:

    • Specialiști în marketing - Profesioniști care doresc să își actualizeze cunoștințele și abilitățile în marketingul digital, având în vedere evoluția rapidă a tehnologiilor și strategiilor;
    • Antreprenori și proprietari de afaceri - Persoane care doresc să își dezvolte afacerea prin intermediul marketingului digital și să înțeleagă cum să utilizeze platformele online pentru a atrage clienți;
    • Freelanceri - Persoane care oferă servicii de marketing digital și doresc să își îmbunătățească oferta de servicii și să își crească portofoliul de clienți;
    • Manageri de produs sau brand - Cei care doresc să învețe cum să își promoveze produsele și brandurile prin canale digitale;
    • Oricine are un interes în marketing - Persoane din diverse domenii care doresc să învețe cum să utilizeze marketingul digital în activitățile lor.

     

     Grăbește-te, locurile sunt limitate!

      

     Agenda cursului cuprinde următoarele tematică:


    1. Concepte cheie în marketing-ul digital

    • Tehnici şi instrumente de marketing digital
    • Care sunt obiectivele în marketing-ul digital
    • Care sunt avantajele şi dezavantajele marketing-ului digital

    2. Planificare

    • Care sunt consideraţiile privind strategia de marketing digital
    • Care sunt consideraţiile privind design-ul
    • Marketing de conținut

    3. Opțiuni de prezență web

    • Soluții de prezență web
    • Crearea unei prezențe web
    • Sisteme de management al conținutului

    4. Considerații website

    • Structura unui website
    • Design-ul unui website
    • Conţinutul unui website
    • Promovarea unui website
    • Cum construim o strategie de link building

    5. Optimizare pentru motoare de căutare (SEO)

    • Prezentare generală SEO
    • Cuvinte cheie pentru SEO
    • Diacritice sau nu?

    6. Considerații marketing rețele sociale

    • Platformele de Social Media
    • Campanii de marketing în Social Media

    7. Conturi social media

    • Tipuri de profile pe Rețelele Sociale
    • Crearea unui profil de Social Media de Afaceri
    • Editarea unui profil Social Media de Business

    8. Utilizare social media

    • Acțiuni de Social Media
    • Crearea unei postări
    • Crearea unei oferte
    • Crearea unui eveniment

    9. Servicii de gestionare a rețelelor sociale

    • Postări programate
    • Prescurtări URL

    10. Interacțiunea social media, generarea de clienți potențiali și vânzări

    • Comentarii și notificări
    • Apeluri la acțiune

    11. Publicitate online

    • Prezentare generală
    • Platforme de marketing pe motoare de căutare (SEM)
    • Google AD
    • Keyword Tools
    • Q&A
    • Reguli de respectat în redactarea anunțurilor Google AdWords
    • Cum funcţionează SEM
    • Platforme de publicitate online
    • Publicitate Social Media

    12. E-mail marketing

    • Platforme de marketing prin e-mail
    • De ce A/B Testing?
    • Ce poți testa într-o campanie de e-mail marketing?
    • Bune practici de alegere eșantioane pentru test

    13. Marketing mobil

    • Prezentare generală
    •  Considerații de marketing mobil

    14. Analize web

    • Prezentare generală
    • Utilizarea analytics
    • Google Search Console

    15. Statistici Social Media

    • Utilizarea statisticilor Social Media

    16. Analize e-mail marketing

    • Prezentare generală
    • Utilizarea analizelor de e-mail marketing

    17. Analize publicitate online

    • Prezentare generală analize publicitate online
    • Utilizarea analizelor de publicitate online

    18. Trenduri în marketing online pentru anul 2025

    19. Instrumente necesare în activitatea de marketing


    CINE POATE PARTICIPA?


    Sunt eligibili pentru înscriere și participare 


    • angajați cu Contract Individual de Muncă din Regiunea Vest  care au vârsta cuprinsa între 18 și 65 ani, și nu au calitatea de administrator/reprezentant legal în nici o întreprindere publică sau privată;
    • persoane care au domiciliul sau reședința în unul din județele Timiș, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara.


    Activitățile proiectului vor avea la bază legislația specifică în domeniul egalității de șanse!


    Proiectul susține în mod prioritar calificarea persoanelor cu dizabilități în vederea integrării acestora pe piața muncii.


    Proiectul permite obținerea unei certificări pentru 605 angajați din Regiunea Vest și Sud Est din care 50% sunt persoane de gen feminin.


                            Cursul se finalizează cu un Certificat de Participare 


    Dacă sunteți interesat/ă de programul nostru de formare,avem rugămintea să completați

    chestionarul aflat in linkul de mai jos și un expert va lua legătura cu dumneavoastră în 

    vederea verificării eligibilității de înscriere la activitățile proiectului.


    https://forms.gle/vMgrmZMVramBt3Er6



    Fișiere disponibile download file:


    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ