Mail: office@cciat.ro Fax: (+40) 256 706 211 Telefoane: P-ța Victoriei: (+40) 256 490 771 Blv Eroilor de la Tisa: (+40) 256 490 772

Licitații | Licitatii internationale - SENEGAL | Livrari de calculatoare si echipamente periferice
 

     

    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș


    Denumire licitatie    Livrari de calculatoare si echipamente periferice
    Numar licitatie/cod identificare la organizator    F_ARTP_018
    Obiectul licitatiei     Livrari de calculatoare si echipamente periferice
    Produsele licitate    Conform Caietului de sarcini
    Numele firmei organizatoare    Autorité de Régulation des Télécommunications et des Postes -ARTP

    Adresa     Rond-Point OMVS, IMM : Immeuble Thiargane, Mermoz - Dakar
    Telefon    +221 – 338.69.03.69
    Fax    +221 – 338.69.03.70
    E-mail    contact@artp.sn

    Adresa pagina web     www.artpsenegal.net

    Persoana de contact/Departament     M. Christian GOMIS
    Garantia bancara de participare la licitatie (Tender Bond)        Precizat in Caietul de sarcini
                                     (curs de schimb: 1 euro = 655,95 FCFA)

    Documentele licitatiei
    (caietul de sarcini: adresa de unde poate fi obtinut, pret caiet sarcini)     Caietul de sarcini costa 25.000 FCFA și se poate obtine prin curier electronic, urmare unei cereri scrise adresata organizatorului (ARTP), coordonatele indicate mai sus
    Termenul de valabilitate a ofertelor    90 de zile de la data limita a depunerii ofertei
    Termenul de depunere a ofertelor
    (data si ora)     Depunerea ofertelor se face la Sediul ARTP, adresa mentionatǎ, pâna cel târziu luni 19 octombrie, ora locala 15,30
    Data si ora deschiderii licitatiei    Plicurile vor fi deschise in prezenta reprezentantilor ofertantilor, la data de  luni 19 octombrie, ora locala 15,30
    Conditii tehnice specifice (certificate
    de calitate etc.)*    -    potrivit prevederilor Caietului de sarcini
    Conditii contractuale specifice
    (legislatie locala, etc.)    -    nu e cazul
    Garantia de buna desfasurare a contractului (Performance Bond)    -    potrivit prevederilor contractului semnat ulterior adjudecării
    Experienta necesara*    -    potrivit  Avizului anexat si prevederilor Caietului de sarcini
    Conditii de plata    -    potrivit prevederilor Caietului de sarcini
    Transport    -    potrivit contractului
    Relatii suplimentare     
    Camera de Comert Bilaterala SENEGAL – ROMANIA
    Mail: office.ccbsr@gmail.com / senegalorom@gmail.com
    Telefon: ( + 40) 0721.730.011 / (+221) 774.625.976 /  (+221) 771.357.442


    Data intrarii/inregistrarii    09.10.2015


    Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ