CURS Competențe Digitale – Marketing Digital 27 AUGUST – 25 SEPTEMBRIE 2024 | |||
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș | |||
CURS Competențe Digitale – Marketing Digital
Participând la cursul de MARKETING DIGITAL, aveți ocazia de a dobândi, într-o manieră concentrată și eficientă, o serie de competențe digitale din sfera promovării online, atât de necesare în dezvoltarea unei afaceri. Cursul a fost conceput special pentru a veni în sprijinul celor care doresc să învețe noțiuni generale despre marketing online. Dacă sunteți antreprenor, freelancer sau lucrați în domeniul marketingului, comunicării sau relațiilor publice, sau pur și simplu vreți să dezvoltați o strategie pentru a crește vânzările sau notorietatea brandului, acest curs oferă oportunitatea de a vă îmbunătăți cunoștințele în utilizarea mediului online pentru promovare și comunicare.
STRUCTURA CURSULUI 1. Concepte cheie în marketing-ul digital Care sunt obiectivele în marketing-ul digital Tehnici şi instrumente de marketing digital Care sunt avantajele şi dezavantajele marketing-ului digital 2. Planificare Strategia de conținut 3. Categorii de prezență web Soluții de prezență web Crearea unei prezențe web Management de conținut 4. Promovarea unui website Crearea structurii unui website Realizarea unui conținut strategic Crearea unui design atractiv Implementarea unei strategii de link building 5. Optimizare pentru motoare de căutare (SEO) Prezentare generală – opțiuni de vizibilitate online Cuvinte cheie pentru SEO Strategia link - building 6. Marketing pe rețele sociale Platformele de Social Media: Facebook, Instagram, Tiktok Campanii de marketing în Social Media 7. Crearea unor conturi de Social media Crearea și administrarea unor pagini de Social media pentru afaceri 8. Strategia de conținut în Social media Acțiuni în Social Media Tipuri de postări Tipuri de conținut Programarea postărilor Crearea unui eveniment 9. Interacțiune în Social media Strategia de conținut de tip engagement/interacțiune Promovarea postărilor Comentarii și notificări Apeluri la acțiune 10. Publicitate online Prezentare generală Marketing pe platforme de căutare SEM Google ADS Instrumente de cercetare a cuvintelor cheie - Keyword Tools 11. Publicitate în Social media Tehnici de segmentare a consumatorilor Tipuri de consumatori Tehnici de persuasiune folosite în reclame 12. E-mail marketing Platforme pentru e-mail marketing Crearea unei campanii de e-mail marketing Testarea A/B în e-mail marketing 13. Marketing pe mobil Prezentare generală Canale de marketing pe mobil Tehnici de marketing pe mobil 14. Analize web Analiza traficului website-ului Analiza surselor de trafic Analiza de conținut Analiza comportamentului utilizatorului 15. Statistici Social Media Analiza statisticilor în Social Media 16. Analize e-mail marketing Utilizarea statisticilor de e-mail marketing 17. Analize publicitare online Utilizarea statisticilor de publicitate online 18. Trenduri în marketing online pentru anul 2024 19. Instrumente necesare în activitatea de marketing
PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CURSULUI: 27 AUGUST – 25 SEPTEMBRIE 2024 Durata: 50 de ore teorie + practică Format: hibrid Teorie – 16:00 – 20:00 – Centrul Regional de Afaceri Timișoara, Bd. Eroilor de la Tisa nr.22 Practică – 17:00 – 20:00 – online
LECTOR Asist. Univ. Dr. Bianca Drămnescu – Specialist în Științele Comunicării (PR și Comunicare, Publicitate) TAXĂ DE PARTICIPARE 720 lei / persoană + TVA pentru membri CCIAT 800 lei / persoană + TVA pentru nemembri INFORMAȚII SUPLIMENTARE | |||
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură TIMIȘ 300030 Timisoara, Romania, Piata Victoriei nr.3, tel: +40.372-185.285, fax: +40.256.490.311, e-mail: office@cciat.ro 300575 Timisoara, Romania, Bv.Eroilor de la Tisa nr.22, tel: +40.372-185.258, fax: +40.372.185.262, e-mail: office@cciat.ro |